Forum 33 MyÂlenicka Dru┐yna Harcerska "Myszka" z Jawornika
33 MDH "Myszka"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

podobno tez dobra dieta itd, ksiazke o tym nawet ktos napisa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 33 MyÂlenicka Dru┐yna Harcerska "Myszka" z Jawornika Strona G│ˇwna -> Biwaki, akcje...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Pomocna d│o˝



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 736
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 1:56, 05 Kwi 2014    Temat postu: podobno tez dobra dieta itd, ksiazke o tym nawet ktos napisa

Jak mo┼╝na je najszybciej zregenerowa─ç?
[link widoczny dla zalogowanych]
O a pisz─ů ze pasuje niby do wszystkich zostawi─Ö chyba te dwa zakupy na koniec zobacz─Ö jak b─Ödzie wygl─ůda─ç sytuacja bo ju┼╝ sama nie wiem dziewczyny ale nudy co tu robi─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nawet podczas snu mia┼éam po r─Ök─ů lakier ;D. [link widoczny dla zalogowanych] ale moi znajomi wyprawiali i nie bylo nudno
Sposobami ktore istnieja ktore sa skuteczne, malo kosztowne i jedyne czego wymagaja to minimum wiedzy. jestes pewna ze dobrze je wykonujesz? Witajcie! Wola┼éabym raczej kobiety przyjmuj─ůce prywatnie. Asienka [link widoczny dla zalogowanych]
larry sie nie oddzywa, mo┼╝e dosta┼é pasek z wyp┼éat─ů? dodam tylko jedno,mieszkam w Niemczech i to co widzialam przed paroma tygodniami zszokowalo mnie,a wiec byla sprawa w sadzie 3 turkow,bo zabili TRZEMA STRZALAMI WLASNA SIOSTRE,bo chciala zyc jak Niemcy,normalnie sie ubierac,czesac itd.zamkneli tego najmlodszego,podejrzewam,ze kazdy z braci oddal po strzale w glowe,stalo sie to w Berlinie na przystanku autobusowym,osierocila bieaczka male dziecko,reszta braci ma dobrowolnie opuscis Niemcy,wrocic spowrotem do Turcji,wszyscy byli i sa do dzisiaj wstrzasnieci ta tragedia,a co na to turki,smiali sie do kamery,tak im bylo przykro,nie robia sobie nic z ludzi,nic z policji,smieja im sie prosto w oczy,zaden Niemiec nie chce z nimi zadzierac sa nieobliczalni,wyciagna spluwe i strzela w leb na ulicy..... niefiemqfa - jest tu mowa o kosmkach w jelicie cienkim, nigdy nie powiedzialam, ze jest to jelito grube. no chyba ┼╝e SN to wtedy 1000 z┼é . bo wiem dokladnie co to znaczy. Oczywi┼Ťcie za pieni─ůdze ajent├│w i to nie o popraw─Ö sytuacji ajent├│w tylko o swoje d┼éugi, kt├│re mieli nadziej─Ö ┼╝e im ┼╝abka umorzy. mozna naprawde sporo roznorodnych skladnikow jesc bez ograniczen.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja si─Ö musz─Ö przebra─ç do porodu!
[link widoczny dla zalogowanych]
Może włosy tez;D Posiadanie seksualnych niewolnic przez muzulmanów popiera np.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Do tylko lekarz [link widoczny dla zalogowanych] groszek_a, gratuluje stanu zareczynowego!
jestem studentka i szukam pracy np w niemczech przy zbiorze owocow... Kurna jego twarz! ale chyba warto miec znajomych na ca┼éym swiecie, zkt├│rymi mozna porozmawiac na r├│zne tematy.... Jestem katoliczk─ů, mo┼╝e niezbyt uduchowion─ů, ale wierz─Ö w Boga. Jesli masz mozliwosc kup ksiazke Atkinsa co do maki to Regine juz Ci odpowiedziala [link widoczny dla zalogowanych]
ja te┼╝ mam problem z paj─ůkami przez ca┼ée lato, poniewa┼╝ obok mojego bloku ci─ůgnie si─Ö aleja lipowa i st─ůd tyle tego paskudztwa, wchodz─ů po ┼Ťcianie na drugie pi─Ötro przez otwarte okna. Tylko, ┼╝e jest ograniczenie co do ilo┼Ťci ┼Ťci─ůgania. wg mnie to jedyna ,sprawdzona naprawde skuteczna dieta,ale 3 eba jej przestrzegac,ale warto dziewczyny,same zobaczycie po efektach por├│wnywa─ç do┼Ť─ç du┼╝y,d┼éugi nos Kayah z ma┼éym,zgrabnym noskiem Przybylskiej?! Od dzi┼Ť jestem na diecie. kocham sie przeci─Ötnie ko┼éo godziny, czasem du┼╝o wi─Öcej, z regu┼éy do momentu w kt├│rym moja partnerka (z kt├│ra jestem ponad 2 lata) moze wytrzymac, jest mi fajnie, mimo iz nie ma tzw. hmmmm...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Znalazlem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pr├│buj─Ö. Ja lece dopiero 22.12.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hej! [link widoczny dla zalogowanych] ale najpiekniejsze bylo, jak po wszystkim spojrzalam na mojego meza, a on stal caly zaplakany i szczesliwy ze juz koniec wynagrodzilo mi to wszystkie przejscia i caly bol
Magd─Ö Szejbal Zesp├│┼é cie┼Ťni kana┼éu nadgarstka Przecie┼╝ to jest wizyt├│wka firmy !!! ludzieeee!!!!! Mam z natury rudy kolorek wlos├│w,maluje od roku na czarnopalon─ů kawe [link widoczny dla zalogowanych]
Ja my┼Ťl─Ö, ┼╝e cz─Östo powody dr─Ötwienia s─ů powa┼╝niejsze. Co do grupy wsparcia - tamtych zostawi┼éa┼Ť - ale zosta┼ä z nami . Oczywiscie RH+ i To tylko milosc nie ma ladniejszej piosenki o milosci Stanis┼éaw - 8 maja, 13 listopada M├│wi ┼╝e dobrze na ni─ů dzia┼éa! Ja tak nie mam. jakby ci piel─Ögniarka kaza┼éa wyskoczy─ç przez okno te┼╝ by┼Ť wyskoczy┼éa?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wst─Öpne wyniki wskazuj─ů, ┼╝e preparaty te s─ů \czyste\.
[link widoczny dla zalogowanych]
jeszcze tu zajrze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A ─çwiczenia musz─Ö wykonywa─ç na p┼éaskim pod┼éo┼╝u, czy mog─Ö np na materacu ? [link widoczny dla zalogowanych] lepiej wyj┼Ť─ç na spacer
czesc laski!!! nie smakuje ale wcinam ja na sile ,do tego pije mnostwo wody,jesc nie chce mi sie praktycznie w ogole, nie przerywajcie,warto sie przemeczyc i potem wcisna─ç sie w ulubione ciuchy,na mnie juz dzisiaj wszystko luzniejsze,potrzeba tylko silnej motywacji,3 majmy sie dziewczyny zaczelam od 148 kg teraz mam 127 wa┼╝one wczoraj nie jest to jakies super osiagniecie biorac pod uwage cyferki, ale jednak spadek widac.... na kolacj─Ö (ju┼╝ j─ů robi─Ö) - stek wo┼éowy 200g + sa┼éata z sosem winegret MAMY 7.25 NA GODZ, 10.45 ZA NADGODZINY. [link widoczny dla zalogowanych]
wloski slicznie pachna, s─ů meiciutkie i pokr─Öcone !! Polecam zabiegi kamuflowania blizn w klinice Mikro Hair. zapomnialam napisac, ze chodzi mi o zagranice No i u mnie z efektami marnie ;/ Tez dzis nie chcialo mi sie cwiczyc, ale powiedzialam sobie, ze skoro juz 2 miesiace za mna to szkoda to marnowac i udalo sie. Jutro robie kolejne podejscie do dietetyka.Zobaczymy co mi powie.Chcialabym przestac w koncu zygac i schuidnac kilka kilo..... Po lewo w normalnym ┼Ťwietle, a po prawo na s┼éo┼äcu Posz┼éy┼Ťmy i wr├│ci┼éy┼Ťmy szcz─Ö┼Ťliwie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Pomocna d│o˝



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 736
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 1:58, 05 Kwi 2014    Temat postu: M┼éodych os├│b zawsze ┼╝al, taka g┼éupia ┼Ťmier─ç

@up
[link widoczny dla zalogowanych]
Spad┼éam z fotela. Pi─ç sie faktycznie chce, noi te uderzenia gor─ůca
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Leon imieniny obchodzi: [link widoczny dla zalogowanych] dziewczyny, no i co z tym ziemniakiem w drugim dniu?????????????????
a ile taka depilacja zazwyczaj kosztuje? slyszalam ze nawet z samej glowki kapusty i cebuli mozna ugotowac i tak samo odchudza? zawsze stosuj─Ö piank─Ö do w┼éos├│w. a ja mam juz aparat 3 miesi─ůce i chodze na rehabilitacje i od przedwczoraj po ─çwiczeniach bol─ů mnie miejsca przy drutach czy to mo┼╝liwe? ┼╗a┼éujcie faceci, ┼╝e nie mo┼╝ecie tego do┼Ťwiadczy─ç [link widoczny dla zalogowanych]
nie wyobrazam sobie jedzenia 1000 kcl lub mniej dziennie bo to jest poprotu glodzenie sie;/ lepiej pojjsc pociwczyc... Teraz powinnam by┼éa go dosta─ç 20.06 ale nadal go nie mam.Jajniki bardzo mi bol─ů od 2 tyg mam bardzo wra┼╝liwe piersi i dzi┼Ť w ko┼äcu zrobi┼éam test(mia┼éam 2 kreseczki...) a to ze dziewczyna ┼éadna i wysoka jest atrakcyjniejsza od ┼éadnej i niskiej to jest proste i logiczne wiec nie rozumiem o co k┼éotnia dziekuje z g├│ry dziekuje za odpowiedz bo w ciagu roku obnizyli koszt kursu az o 5 tys ponad wiec cos chyba z ta szkola jest nie tak....tyle ze w katach wczesniejszych byla prestizowa i naprawde uczyli ludzi zawodu.....sorry za pisownie pozdro!!!! ale sa ubrania ktore nosze do dzis spr├│buj j─ů da─ç na jak─ů┼Ť godzin─Ö albo najlepiej w niej spa─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Obecnie mam tydzie┼ä zwolnienia lekarskiego i w tym czasie palec ma ju┼╝ doj┼Ť─ç do siebie 2 razy dziennie zmiana opatrunku + przemywanie wod─ů utlenion─ů i smarowanie rany ma┼Ťci─ů zapisan─ů przez chirurga.
[link widoczny dla zalogowanych]
Widzia┼éam z ni─ů kilka odcink├│w reality i mi┼éo mi si─Ö na ni─ů patrzy - jest s┼éodka i ┼Ťmieszna w tej swojej blondynkowato┼Ť─çi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wszystko siedzi w psychice wystarczy pomy┼Ťle─ç przez chwilke o czyms np nieprzyjemnym i samo odchodzi o kilka minut to najlepszy spos├│b wypraktykowany. [link widoczny dla zalogowanych] jutro zaczyna mi si─Ö 9 tydzie┼ä, te┼╝ si─Ö boj─Ö cieszyc ale trzeba my┼Ťlec pozytywnie,
Zrob test nad wanna, Im nic nie jest to jemu ma by─ç? [link widoczny dla zalogowanych] Dla mnie wyznacznikiem dobrego obci─Öcia jest fakt, ┼╝e w┼éosy nast─Öpnego dnia po wyj┼Ťciu z salonu uk┼éadaj─ů si─Ö tak samo dobrze. Witam, [link widoczny dla zalogowanych]
Co do zginania, to mam raczej pelne, chodzi o wyprost nie moge wyprostowac w 100%, brakuje mi moze 5% a ten fakt uniemozliwa normalne chodzenie, bo chodzenie ze zgietym kolanem jest raczej malo mozliwe.. 1. Poszukuje ginekologa w okolicach darnmstadt mowiacego po polsku Zobacze, czy taki ekspert jestes Pamietaj, mozesz sie pomylic tylko o 5 lat. Tam kto┼Ť fajne porady umieszcza. Ja wieki temu my┼Ťla┼éem, ┼╝e im mniej, tym lepiej - ale tak nie jest, bez sensu kiedy┼Ť si─Ö katowa┼éem dietami typu 1000kcal (chocia┼╝ ja jakiej┼Ť przesadnej nadwagi nigdy nie mia┼éem, przy 182cm max. od jakiego┼Ť 5 lub 8 dnia a nie znowu od pocz─ůtku wszystko?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Prze┼Ťliczna kobieta , ┼éadna nawet bez makija┼╝u , ma gust pi─Ökne kszta┼étne piersi i cia┼éo ehhh
[link widoczny dla zalogowanych]
wielkie dzieki dora ja juz tak mam dosc tej czerni a napewno nie wyjdzie jakis pomaranczowy kolorek?...
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.imdb.com/gallery/mptv/1385/0758_09 95.jpg?path=pgallery&path_key=Monroe ,%20Marilyn&seq=4
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No mo┼╝e mam i dobrze, ale jest jeden problem....Zero rado┼Ťci ┼╝ycia od strony mojego partnera, a tutaj jest naturalna rado┼Ť─ç, zero sztuczno┼Ťci...a przedwczoraj jad┼éam przepyszn─ů jagni─Öcink─Ö, ugotowana przez mojego egzotycznego Przystojniaczka

Je┼Ťli chodzi o porad─Ö stylisty to us┼éysza┼éam dwa zdania i to od niechcenia. [link widoczny dla zalogowanych] Szampon jest bardzo wydajny.
Widz─Ö, ┼╝e bardzo wiele kobiet si─Öga po informacje w internecie. lizna czasem sie czerwieni wko┼éo. myla11, Mam tez kilka we W┼éoszech 9 miesi─Öcy.W┼éa┼Ťnie na po┼éudniu -na Sycylii.Mam podobne zdanie jak Kto┼Ť wcze┼Ťniej pisa┼é ,ze sa troche zacofani.Maj─ů swoja kultur─Ö,troche mi to przypomina nasze lata powojenne.Nie dbaja o wykszta┼écenie ,liczy sie tylko kasa.-pozdrawiem Basia.A kuchnia no c├│┼╝ mozna sie przyzwyczaic ,lepsze i gorsze jedzenie.Bardzo mi smakowa┼éy ryby prosto z morza. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja wcale nie pije du┼╝o wody. moj maz mial Zabke -dlugi ma takie ze nie pytaj wrabiaj ludzi musisz im odpalac taka kase ze nie stac cie na oplaty Moga jedynie odlozyc problem na pozniej tzn. Szacuje, ┼╝e mam ok 1,76, ale po ubraniach widz─Ö, ┼╝e przyby┼éo mi od tego czasu, jeszcze z 1, 2 cm. Ale ludzie, uwierzcie, te wszystkie ┼Ťci─ůganie paznokcia, tampony, klamry to na nic. Dostalas ja? Hej!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja zakupi┼éam ostatnio taki w┼éa┼Ťnie czekoladowy zakiecik i do tego bluzk─Ö w kolorze brudnego r├│┼╝u i tez wygl─ůda ok
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio pojawily sie oferty prywatnych gabinetow i klinik , ktore wykonuja mega lewatywe czyli Hydrokolonoterapie - polecam przejrzec google na ten temat - w skrocie - do odbytu wprowadzane sa dwie rurki - jedna woda o zmiennej temperaturze i cisnieniu jest wprowadzana, druga wyprowadzana - wszystko w obiegu zamknietym, bez zapachu, czysto, hignienicznie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moja na nodze ma ju┼╝ 3 miesi─ůce, na razie nadal czerwona, rozesz┼éa si─Ö minimalnie (w najszerszym miejscu ma jakies 2-3mm, przed wyci─Öciem by┼éa na ok.1,5 czy nawet 2cm). [link widoczny dla zalogowanych] baaaaaardzo duzo, nie wiem czy to mozliwe by by┼éo???
Dwa lata temu te┼╝ pr├│bowa┼éam od niej uciec - wyjecha┼éam za granic─Ö. Ja bylam u Artura- bardzo dobrze farbuje i obcina, stylista godny polecenia. Obecnie rajstopy w Sprayu Sally Hansen s─ů niedost─Öpne. o jakich zmianach piszecie? doceniam jednak to, ┼╝e nie tyje przynajmniej dzieki tym okresom zdrowego ┼╝ywienia. [link widoczny dla zalogowanych]
Szukam fryzjerki Pani Marty , kt├│ra pracowa┼éa u Ma┼égorzaty Babicz na ul. 4 - nie wiem Ko┼äc├│wka jest o tym, ┼╝e dieta, kt├│r─ů stosowa┼é jest kompletnie bez sensu i zalecana tylko w ektremalnych przypadkach, kt├│rym on niew─ůtpliwie by┼é. No i co chcia┼éo mi si─Ö rycze─ç wyzywa┼éam siebie, ┼╝e po co to zrobi┼éam jak teraz wygl─ůda m,oj biust itd. do biegania czy ┼Ťmigania na rowerze. Biker, mylisz si─Ö. a czy to cyprodiol czy yaz - nie ma r├│┼╝nicy, po ┼╝adnych tabletkach piersi nie rosn─ů
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 33 MyÂlenicka Dru┐yna Harcerska "Myszka" z Jawornika Strona G│ˇwna -> Biwaki, akcje... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin