Forum 33 MyÂlenicka Dru┐yna Harcerska "Myszka" z Jawornika
33 MDH "Myszka"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Sama sie o tym przekonalam wiec lepiej poswiecic te kilka mi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 33 MyÂlenicka Dru┐yna Harcerska "Myszka" z Jawornika Strona G│ˇwna -> Biwaki, akcje...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Pomocna d│o˝



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 736
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 6:29, 09 Kwi 2014    Temat postu: Sama sie o tym przekonalam wiec lepiej poswiecic te kilka mi

ps-do gggggg mam ogromn─ů pro┼Ťb─Ö -je┼Ťli mo┼╝esz, BARDZO prosz─Ö o przes┼éanie swoich zdj─Ö─ç przed i po zabiegu.
[link widoczny dla zalogowanych]
ogl─ůdasz film trwaj─ůcy 1,5h tyle ─çwicz 2-3 razy w tygodniu proponuje ci ─çwiczenia Claudi Schiffer i na zmian─Ö Cindy Crawford ale jej pierwsz─ů kaset─Ö. Nawet zrobi─ů j─ů jak maj─ů do┼Ť─ç wiszcz─ůcej i prze┼╝ywaj─ůcej pacjentki wiem od po┼éo┼╝nej .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wyjazd do Francji (kilka dni) pelnoplatny + oplata kosztow podrozy.
A jak si─Ö dobrze postarasz to mo┼╝na nawet dosta─ç dofinansowanie z Urzed├│w pracy na ka┼╝dy kurs
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dzis na zdrowiu i uroda byl temat:
[link widoczny dla zalogowanych]

ja juz po zupce, zmiksowałam i wypiłam cały kubek :/ pewnie to nie wiele ale więcej nie dam rady. [link widoczny dla zalogowanych] Zgubiłam 1 kg.
Na te wakacje wyjezdzam do usa i mam zamiar wziasc ze soba depilator i aparat cyfrowy a co za tym idzie i ladowarke do baterii. mia┼éam cc, zaplanowane, bo mi si─Ö ju┼╝ ci─ů┼╝─ů znudzi┼éa, ma┼éa by┼éa u┼éo┼╝ona po┼Ť┼éadkowo i by┼éo mi ju┼╝ cholernie niewygodnie, wi─Öc poprosi┼éam gina o zaplanowanie zabiegu. mo┼╝e miesi─ůc.... Naprawd─Ö du┼╝y plus za podej┼Ťcie do klienta!! Polecam dermatologa dr Macieja Krajewskiego. [link widoczny dla zalogowanych]
Zrobi┼éam seri─Ö piling├│w kwasami i jest bardzoo zadowolona Za p├│┼║no zdecydowa┼éam si─Ö na operacj─Ö A po samym porodzie jak wysz┼éo ┼éo┼╝ysko to prowadz─ůca po┼éozna pyta studentki- \jakie s─ů dwa sposoby porodu ┼éo┼╝yska?\ a one ani be ani me- wiec ja do nich zm─Öczona na maksa (lekarz mnie szy┼é w┼éa┼Ťnie) \sorry, to ja sie tu tak nameczy┼éam, pozwoli┼éam sie ogl─ůda─ç w ┼╝enujacej sytuacji a wy do diab┼éa nie przygotowane?!!!!!) za duzo bo pijane kobiety s─ů ..... Teraz si─Ö ocieszam, ┼╝e pewnie oni s─ů ju┼╝ przyzwyczajeni do pewnego kompfortu i dro┼╝szych cen. Do┼é─ůcz─Ö do Was kochane ale czy mi si─Ö uda wytrwa─ç to nie wiem bo ┼╝arcie to moje hobby chyba... [28.01] 09:56 martusia498
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hej Odrzywka!
[link widoczny dla zalogowanych]
Blumenka - moja endo na co dzień pracuje w szpitalu na Banacha,ale mnie poleciła dr Górnickiego,który jest ordynatorem oddziału chirurgicznego w Wołominie...(a przynajmniej był w maju 2008 r.)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
z tego powodu zako┼äczy┼éam g┼éod├│wk─Ö bo nie mog─Ö si─Ö odizolowa─ç zupe┼énie, a jak nie wyp┼éucz─Ö ust co jaki┼Ť czas to sama si─Ö ┼║le czuj─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No to z T─ů ┼╝├│┼étaczk─ů ok,ciekawe jak ze szczepionkami? [link widoczny dla zalogowanych] nigdy nie by┼éam na d┼éu┼╝ej( tylko na 3 dni)
Ja te┼╝ jestem w trakcie brania Gynalginu,je┼Ťli mo┼╝na to nazwa─ç wog├│le braniem,bo ja tego wcale nie mog─Ö sobie zaaplikowa─ç ta beznadziejna tabletka nie wchodzi!! Le┼╝─Ö na plecach i nogi mam uniesione i zgi─Öte w kolanach (90 stopni) po czym wykonuje szybkie skr─Öty na przemian lewym ┼éokciem do prawego kolana i prawym ┼éokciem do lewego kolana. Ale efekty s─ů: Ja jaki┼Ť tydzie┼ä temu powi─Öksza┼ém sobie usta w Krak-Medica preparatem Juvederm Ultra Smile i jestem bardzo zadowolona. #3 minuty to i tak calkiem niezle. [link widoczny dla zalogowanych]
id─Ö do ┼╗arka. Najwy┼╝ej nic wam nie wyka┼╝─ů badania, ale nieleczenie tego mo┼╝e miec bardzo powazne konsekwencje. Mam nadziej ze w koncu mi pomoga i bede miala szanse wyspac sie bez bolu. de Mello dobry, ale czy orientujecie sie mo┼╝e w cenach? mi nic po nim nie bylo takiego... zaliczona odstawiona hej!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak sobie szukałam opinii, bo może ja miałam złe wrażenie ale jak widzę to się nie pomyliłam.
[link widoczny dla zalogowanych]

lary a moze ty jestes z g├│ryco ??
[link widoczny dla zalogowanych]
Do tego mile sie zdziwilam widzac cale rodzinki kibicujace swojej druzynie, babc i dziadkow z wnuczetami nie wylaczajac
teraz zgodnie z zaleceniami kilka dni nie robi enic na brzusio
A niestety one mnie chyba przesladuja.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale nie w znacznym stopniu! [link widoczny dla zalogowanych] jec do Warszawy.
Niestety nikt za bardzo nie potrafi zrozumie─ç takiego problemu, ani bliscy, ani, jak widz─Ö, ludzie na forum. juz mnie z─ůb przestaje bole─ç - ogladam zdj─Öcia gabinet├│w stomatologicznych z innych pa┼ästw Oczywi┼Ťcie ─çwiczenia fizyczne te┼╝ odgrywaj─ů ogromn─ů rol─Ö w temacie od┼╝ywianie\utrzymywanie ┼é─ůdnej sylwetki cia┼éa. Po prostu nie nadajesz sie tu Na szcz─Ö┼Ťcie nie od niego zalezy stwierdzenie niewa┼╝no┼Ťci. [link widoczny dla zalogowanych]
dopiero teraz powoli zaczyna opuchlizna schodzic. Ok nie zanudzam. zw┼éaszcza ze za tydzie┼ä ide na wesele i te 3 czy 4 kg w d├│┼é by si─Ö przyda┼éo. Poznam kolezanke na wyprawy rowerowe nad jeziora po lesie niemam z kim 535745483 ADAS 5-6cm Je┼Ťli wszystko dzia┼éa napisz podzi─Ökowanie a swoj─ů drog─ů s┼éysza┼éam,┼╝e je┼Ťli kto┼Ť choruje na prolaktynemi─Ö,to nie da si─Ö tego wyleczy─ç,jedyne co to mo┼╝na obni┼╝y─ç tymi lekami typu broem itp.po odstawieniu,zn├│w powraca,no szkoda...hmmm
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam inny problem...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiec moglas sie niestety nie wyleczyc do konca i mysle, ze wartoby powtorzyc leczenie zeby bylo wszystko ok.

spiewa ja babka z gosciem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Muzyki z 2 czesci slucham do dzis prawie codziennie (chociaz przer├│bki Shakiry niecierpie) badzmy razem piszcie wszystko co sie da w temacie aby pomoc kolezanka!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No i areoby czy to minimum 30-40 min czy trening interwałowy nie ma znaczenia, chociaż ja wole interwał.
Kontakt nr tel 697 510 187 Marta

Bez sensu,to tak jakby zaszed┼é do ftyzjera a on powiedzia┼é ┼╝e nie ma no┼╝yczek,jak to nie ma sprzetu>??To co wg Ciebie kupili kolorow─ů po┼Ťciel i porody dbieraj─ů???Sprz─Öt jest.Mam wra┼╝enie ┼╝e m┼Ťlisz ze te 1000z┼é to leci na t─ů po┼Ťciel. [link widoczny dla zalogowanych] strasznie mnie boli szyja przy tych cwiczneniach:/
Szuka┼éam ma┼éego domku, b─ůd┼║ pokoju, ale w miejscu gdzie maj─ů te┼╝ podw├│rko z placem zabaw. nie wiem co robic a jeszcze mam jedno opakowanie innych tabletek a po okresie mialam isc na badanie wiec juz nie wiem kompletnie.... je┼Ťli chce kt├│ra┼Ť z Was skutecznie si─Ö tego pozby─ç. Kt├│re nie b─Öd─ů si─Ö rozci─ůga─ç, trafi─ç kszta┼étu, nie b─Öda przypomina┼éy szmaty po pierwszym praniu, nie strac─ů koloru?????????? dok┼éadnie mam takie samo zdanie a Scarlett to bym nawet wyci─ůgn─ů┼é z t┼éumu stu innych podobnych kobiet [link widoczny dla zalogowanych]
Ja tam wole du┼╝o nie gada─ç z lekarzem i wole by─ç traktowana rutynowo ni┼╝ jak kr├│lik do┼Ťwiadczalny Fakt, jest specyficzny i nie ka┼╝demu musi przypa┼Ť─ç do gusty. CV prosz─Ö wysy┼éa─ç na beautyforyou.ko [link widoczny dla zalogowanych] - dla fryzera, mistrza i kosmetyczki; Po prostu wk┼éadam rano sukienk─Ö i nie musz─Ö patrze─ç na na aktualny stan n├│┼╝ek do ggggg czy mozesz mi przeslac swoich ust zdjecia przed i po bo nie wiem ktora metode wybrac czy tluszczem czy aquamidem ,juz dzwonilam do lekarza w poznaniu i mnie namawiala jak na pierwszy raz to tluszczem zeby pierwsze zobaczyc jaka wielkasc mi odpowiada i mowila tez ze moge miec jakies grudki po aquamidzie,czy masz jakies skutki uboczne po tem powiekaszaniu ,adriatyka@wp.pl do ANANKE - prosze o zdefiniowanie Kwas pom├│g┼é pod tym wzgl─Ödem, ┼╝e usun─ů┼é mocne takie zapa┼Ťci pod oczami, natomiast peeling mia┼é pom├│c w rozja┼Ťnieniu cieni jednak nic nie pomaga┼é. no to niezle schudl!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nigdy jej nie lubiłam.
na fryzur─Ö i jakie┼Ť farbowanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie jeszcze słonecznie, ale zapewne będzie padało.
[link widoczny dla zalogowanych]
Juz przestalam sie tym wszystkim przejmowac bo i po co i tak na to nie mam wplywu a skoro 20 cm zniklo co lekarz (starszy zaznaczam) nazwal to cudem to generalnie wszystko moze sie zdarzyc.!!!Glowa do gory i nie przejmujcie sie zbytnio.
Jakos nie jestem sobie w stanie tego wyobrazic...
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 33 MyÂlenicka Dru┐yna Harcerska "Myszka" z Jawornika Strona G│ˇwna -> Biwaki, akcje... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin